Fotografia reklamowa jest niewątpliwie lukratywnym polem dla profesjonalnego fotografa. Fotografia reklamowa wykorzystywana jest wyłącznie w celach komercyjnych. Skupia się ona na fotografowaniu obiektów, modeli, towarów, artefaktów i krajobrazów, które są wykorzystywane do celów promocyjnych w książkach, raportach, reklamach czy też katalogach. Fotografie komercyjne zwykle są używane wyłącznie w sektorze detalicznym i hurtowym oraz w materiałach handlowych lub działaniach promocyjnych. W fotografii reklamowej, cała sesja fotograficzna poświęcona jest fotografowanemu produktowi. Oświetlenie, stylizacja i tło są na ogół dość neutralne, tak aby nie odwracać uwagi od promowanego produktu.
Dziedzina fotografii reklamowej stale się rozwija, specjaliści przewidują, że w ciągu następnych 3 lat rynek ten odnotuje wzrost około 10%. Jest to dość dużo biorąc pod uwagę, że na dzień dzisiejszy jest on już bardzo bogaty. Jednak nie powinno to dziwić, ponieważ konsumpcja stale rośnie, więc jest na to popyt.

1 KOMENTARZ

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.